Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sandomierzu prowadzi postępowania administracyjne w trybie przewidzianym Kodeksem Postępowania Administracyjnego, ustawą o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz przepisami szczególnymi.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sandomierzu prowadzi postępowania administracyjne w trybie przewidzianym Kodeksem Postępowania Administracyjnego, ustawą o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz przepisami szczególnymi.

Jawny rejestr zbiorów danych osobowych, sporządzony wg rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie sposobu prowadzenia przez administratora bezpieczeństwa informacji rejestru zbiorów danych (Dz. U. z 2015, poz. 719), jest dostępny do wglądu w wersji papierowej w siedzibie Administratora Danych w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sandomierzu  ul. Frankowskiego 8.

Przedmiot działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej określa ustawa z 14. 03. 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 59).